STRONA WYKORZYSTUJE PLIKI COOKIES W CELACH STATYSTYCZNYCH ORAZ W CELU DOSTOSOWANIA JEJ DO INDYWIDUALNYCH POTRZEB KLIENTÓW. ZMIANY USTAWIEŃ DOTYCZĄCYCH PLIKÓW COOKIES MOŻNA DOKONAĆ W DOWOLNEJ CHWILI MODYFIKUJĄC USTAWIENIA PRZEGLĄDARKI. KORZYSTANIE Z NASZEJ STRONY BEZ ZMIANY USTAWIEŃ DOTYCZĄCYCH COOKIES OZNACZA, ŻE BĘDĄ ONE ZAPISANE W PAMIĘCI URZĄDZENIA. WIĘCEJ INFORMACJI WPOLITYCE PRYWATNOŚCI.

ZGODA

Kasetony reklamowe podświetlane

kasetony reklamowe - podświetlane

Kasetony reklamowe

charakteryzują się zamkniętą konstrukcją i źródłem światła zamontowanym w środku.
Mogą być stosowane zarówno zewnątrz jak i wewnątrz pomieszczeń. Odporne na warunki atmosferyczne, deszcz, wiatr oraz słońce.
Wykorzystywane bardzo często jako tradycyjny szyld świetlny nad witryną sklepową, otok na stacji paliw, pylon informacyjny w recepcji biurowca czy reklama świetlna montowana na krawędzi dachu.

Konstrukcja

kasetonów oparta jest standardowo na systemowych profilach aluminiowych spawanych metodą MIG. W zależności od typu kasetonu, stosowane są odpowiednie profile, inne do lic elastycznych a inne do plexi czy płyt typu dibond. Głębokość kasetonu jednostronnego z licem elastycznym to około 16 cm, przy większych powierzchniach można zastosować 20 cm. Głębokości standardowych kasetonów do płyt plexi to 10, 14 lub 16 cm.
Głębokość kasetonu jest ściśle związana z jego jakością podświetlenia. Głęboki kaseton ułatwia rozproszenie światła i tym samym, daje w wyniku bardziej równomierne jego podświetlenie, przy jednoczesnym zwiększeniu odlegości pomiędzy elementami świetlnymi (wychodzi mniejsza ilość wymaganych elementów świetlnych).
Kasetony mogą być także oparte o niestandardowe rozwiązania, zależne od projektu i wymogów danej realizacji.

Podświetlenie

kasetonów realizowane jest zazwyczaj przy wykorzystaniu modułów LED, montowanych na dnie kasetonu (plecach) lub po obwodzie (w przypadku mniejszych kasetonów dwustronnych). Na życzenie, montujemy także tańsze oświetlenie jarzeniowe. Osobiście nie polecamy tego typu rozwiązania, gdyż znaczne oszczędności inwestycyjne można odczuć dopiero przy nieco większych formatach kasetonów. Jednakże oszczędność, w tym przypadku, będzie jedynie pozorna, po prostu eksploatacja takiego kasetonu jest znacznie droższa.

Lico reklamy

może być wykonane z wielu materiałów. Przy tradycyjnych rozwiązaniach wyodrębnimy lico elastyczne jako odmienne od pozostałych. Lico elastyczne jest płótnem winylowym, wzmacnianym włóknem szklanym, które napina się na specjalnej ramie do tego przystosowanej. Ta technika pozwala na wykonywanie bardzo wytrzymałych na warunki zewnętrzne konstrukcji, jak i odpornych na wandalizm (nie da się zniszczyć lica przez prosty rzut kamieniem). Z tych względów właśnie to rozwiązanie umożliwia tworzenie wielkogabarytowych reklam podświetlanych.
Nieco innym rozwiązaniem lica kasetonu reklamowego jest zastosowanie plexi, bądź płyty typu dibond zamiennie z blachą aluminiową. W tych przypadkach istotnymi ograniczeniami są fabryczne rozmiary sprzedawanych płyt plexi (nie polecamy łączeń klejonych) oraz duża podatność na wpływ promieniowania słonecznego (możliwość pofałdowania, szczególnie przy większym rozmiarze).
Tych wad nie posiada płyta dibond lub w mniejszym stopniu blacha aluminiowa, aczkolwiek te materiały mogą być użyte tylko jako "tło" grafiki, z oczywistych względów (brak transparentności). W tym przypadku najczęściej w płycie dibond lub blasze frezuje się otwory według projektu graficznego a następnie w te otwory wkleja się plexi (zlicowane bądź wystające liternictwo) i tylko to zostaje podświetlone. Jest to dość efektowne rozwiązanie.

Montaż

najczęściej odbywa się przez naszą ekipę monterską. Kasetony przygotowywane są w taki sposób, aby było przy nich jak najmniej prac przy montażu, aby uniknąć jakichkolwiek pomyłek. Kasetony do około 6 metrów długości zwykle są w jednym "kawałku" i gotowe bezpośrednio do montażu. Dłuższe elementy dzielimy na odpowiednie fragmenty, które składane są przed montażem.